Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Idag har vi lärt oss att sova...

Publicerad 2008-04-14 18:47:57 i Allmänt

Jooo, det är säkert, vi har på arbetsterapin lärt oss hur vi sover bäst.
Vi fick ligga i en säng och prova med en massa olika kuddar på längden och tvären och ganska obekvämt kändes det emellanåt när arbetsterapeuten sa att vi skulle prova si eller så.

image138

Sen fick vi tips på hur man bäddar en säng utan att anstränga sig för mycket eller använda för mycket energi.
Den ska vi spara på så den räcker hela dan säger dom...:o)

Mia har börjat prya idag, på hundforum, som är ett hunddagis i stan. Hon kom hem och var sååå nöjd, hon hade fått kela och busa med hundar hela dan och längtar tills imorrn.

Själv slutade jag tidigt på kursen idag men var så rastlös när jag kom hem så jag satte igång och bakade bullar och funderade under tiden på hur jag ska kunna placera om lite i köket för att underlätta för mig själv när jag bakar. Det är ju så mycket lyft upp och ner ur skåp...
...jag kom iallafall på att jag nog kan flytta dom tunga burkarna med mjöl och socker och sånt och ha dom på bänken istället för all annan skit som bara står där för det inte finns nån annan plats för dom.
En del av det undrar jag om vi egentligen behöver...:o)
Har börjat lite, får se om jag gör lite imorrn också kanske när jag är ledig från kursen.

Nu ska jag nog ta kväll och sätta mig vid tv´n en stund

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela