Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nähä, det blev inga muffins...

Publicerad 2008-04-01 12:42:32 i hemlis

...jag kom av mig...
Förlåt Karin för det snåla fikat...
Jag fick nämligen en hel massa rolig post idag.
Det kom paket från CChobby med grejor till decoupagen och scrappen...
Så kom också mitt andra hemlispaket...

image120

Online-garn i härliga vårfärger, röda pärlor, spetsstickor, Kaunigarn i varma goa färger precis dom jag gillar, ett mönster på en sjal och ett kort med en hälsning och utmaning på.
Så här står det:
Hej hemlis
en utmaning, sockor med pärlor eget mönster. En vårsjal härligt garn i sommar/vårfärger.
Ha Kul!
Klart jag ska ha kul, jag älskar utmaningar...:o)
Det egna mönstret var på sjalen och är så fint i det garnet, är det samma garn som jag fått tro?
Sockorna med pärlor får jag leta på ett mönster till så jag kan anta den utmaningen.
Tack så hemskt mycket BrittMarie...
Det roligaste är att just den bloggen är jag inne och läser ganska regelbundet, har nog haft en svag aning om att det är något speciellt med den tjejen...

Karin har varit här och vi fixade mönstret på sockan, det engelska språket är inte alltid så lätt...:o)
Det var kul att få prata en stund, hoppas du får sova inatt, iallafall lite mellan lammningarna (hur stavas det?)
Men som jag sa förut det blev bara en slät kopp kaffe...

Jag har också precis fått mail från Ulrika på sticka mera att jag nu är officiell medlem i sockklubben där...KUL!!

Nu ska jag vila mig lite...
Ha de//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-04-01 15:01:19

Ja, du om det är jag eller ej får du nog inte reda på ännu skulle jag tro. Mitt mönster på regnbågsjalen går att få från Garnkorgen och jag har det inte själv utan det finns bara att "köpa" från henne. Tyvärr!
Men kram på dig och kul att du läser min blogg vi har ju en hel del gemensamt med hundar och värk.
Kram och ha det bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela