Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag leker för fullt...

Publicerad 2008-08-20 13:26:48 i Allmänt

Jag testar kameran och är alldeles salig över mina nya leksaker. Jag är väl inte riktigt sams med Windows Vista men det är ju en annan femma, jag antar att man får vänja sig...tyvärr..
Men kameran är guld...




Här är Stina in action



och här är hon mer utslagen...
jag gillar verkligen skärpan i bilderna och att jag kan ta på rörliga föremål på ett helt annat sätt än tidigare.



Här är Elin i fullt språng på studsmattan...
Ni förstår att jag har kul...
Tog  t o m kort på tv´n igår och det fungerade.
Återkommer med mer bilder, det kan jag garantera...:o)

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen Nettan

Publicerad 2008-08-21 14:46:39

Åh vad kul att du fått en ny kamera. Vi har åxå en ny men jag använder den gamla den är lättare att blogga med. Hihi ska försöka få tid att skicka ditt sista paket i helgen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela