Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Paket...

Publicerad 2008-08-26 16:13:36 i hemlis

Det sista paket från min hemlis4-vän dök upp i dag...
Vilket paket...TACK så hemskt mycket...
Paketen har varit alldeles perfekta...



Ett sockgarn i ljuvliga färger, ett scrappaket i kärlekens tecken och ett helt ljuvligt kamgarn som är så mjukt...
Jag bara sitter och gosar med det..



Man kan nästan se hur mjukt det är eller hur?
Jag har också fått ett paket från Garnhärvan med lite garn och fler KnitPicks-stickor...



Det ljusa garnet ska jag ha till färgning och det andra är till sockor,lite lustigt att jag beställt ett garn och får ett garn från min hemlis i liknande färger samma dag....:o)
Stickorna från KnitPicks är helt underbara att sticka med och jag skulle kunna ha hur många par som helst tror jag...

Jag fick också ett par av auktionerna jag ropat in på Tradera...



Scrappapper...
Ropade in dom för några få kronor, himla bra att ha hemma till mina kort och kanske kan dom komma till användning på kursen som börjar nästa vecka...

Tack än en gång snälla Nettan det har varit så spännande att vänta på paket från dig...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen Nettan

Publicerad 2008-08-27 07:40:18

Varsegod. Dett har varit så roligt att skämma bort dig lite.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela