Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sockamanias "Flower" in august....

Publicerad 2008-08-04 14:54:52 i sockklubb

Nej då jag ska inte börja blogga på engelska, det gör jag i en annan blogg...
Men jag är ju med i Sockamania sockklubb och deras augustimönster heter "Little Flowers Socks"
Jag har precis stickat färdigt dom...



och lite närmare titt...



Jag har använt Regia Silk Color färg nr 180 som jag fick av min hemlis, jag stickade med stickor jag också fick av henne och som var helt underbara att sticka med, det ska inköpas fler i olika storleker kan jag lova...

Annars så är jag ganska trött idag efter att ha varit sekretariat på nationella i minigolf igår hela dan...
Det gick bra, bara några avbrott för regn på eftermiddagen + åska, rejäla smällar...

Idag tar jag det bara lugnt...
 Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-08-04 16:31:00

Vilka fina sockar. Jag har kommenterat lite hos sockamania. Jag älskar åxå att sticka med dom stickorna fast jag skulle velat ha dom lite längre, men det fanns inte i den storleken. Har köpt dom hos garnhärvan. Jag ska köpa fler jag åxå. Igår började jag sticka vantar med vanliga strumpstickor men jag bytte. Vad tungt det var när man vant sig vid trä och så klinkade det hela tiden.Hihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela