Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite pyssel...

Publicerad 2008-08-21 14:21:41 i Allmänt

Jag har pysslat lite med pärlor och papper ett par dagar nu...



Jag ha pärlat ihop en korp...



och så har jag gjort lite 3D-kort som ska försöka säljas på Hallongården i Granhammar.



Annars har jag varit iväg på återträff på rehab efter kursen vi gick i våras. Tyvärr var vi bara tre som kom av åtta stycken, alla dom andra hade tydligen förhinder. Men det var kul att höra hur det var med dom andra och vad som hade hänt efter kursen. Om tre månader ska vi ses igen och jag tror att vi ska göra en sån där jobbig test då igen...
Nu har sonen lagat mat så jag ska gå och äta...mums!

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-08-21 15:12:14

Jättefina kort, vad duktig du är. Korpen var också gullig.

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-08-21 17:12:35

Jag önskar att jag varit hos dig för jag har alltid velat prova pärlpyssel. För mig räcker det med stickmarkörer.



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela