Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utmärkelse...

Publicerad 2008-08-22 17:22:17 i Allmänt

Jag fick i förra veckan en utmärkelse av Trucker-Elin.
Jag har bara inte lagt ut den här och skickat den vidare ännu, men nu så...


Det är alltid lika kul att bli uppskattad och ännu roligare är det att veta att det finns läsare här....o)

Jag skickar nu denna vidare till:
Knyppeltanten
För att hon är en sån going...
Kattis
För att jag gillar hennes inlägg helt enkelt...
Hemlis4-vännen
Som har skickat så underbara paket...
OS-bloggen
För att det har varit så kul att ha en blogg där många är samlade under och att läsa alla dessa underfundiga sport/stick-inlägg...
Ulrica
På stickamera för att hon gör så mycket för mig och en hel massa andra i det stickglada sverige...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen Nettan

Publicerad 2008-08-22 21:50:26

Åh man får tacka för utmärkelsen.

Ska lägga upp den på min sida i morgon. Nu är jag för trött för att sitta här. Har varit och storhandlat och fyllt kylskåp och frys med massa godsaker. Kram

Postat av: Knyppeltanten

Publicerad 2008-08-23 00:02:04

Tack så jättemycket, det värmer att få en sån. Ska lägga ut den på min sida så fort jag hinner. Ska sitta i Wadköping imorgon och knyppla.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela