Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nya byten och en utmärkelse...

Publicerad 2008-12-16 16:04:08 i Allmänt

Nu har Stickamera nya byten på gång...



Har jag anmält mig till såklart...



och den här med...
Det är så spännande att gå och vänta på att få post med saker i så jag kan bara inte låta bli att vara med...

Jag har också fått en utmärkelse av Urmodern:


Tack så hemskt mycket, jag känner mig hedrad...

Reglerna: den som mottagit awarden ska lägga upp en bild.
Länka till den du fått den av
Ge vidare till 7 andra
Lämna ett med. på deras bloggar så dom vet att de fått awarden.

jag skickar den vidare till..
Atelje´Norrgården
Catarinas krypin
Kattis hörna
PennysHouse
Lillstickan
Hemskast
och så en tillbaka till Urmodern såklart...

Idag är jag så trött, så trött...
Jag ska ta en bild på min vinst hos Siding, men det får bli imorrn...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-12-17 07:21:53

Tack så jättemycket!!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-12-17 10:31:02

hej !





Tusen tack för du tänkte på mig...så glad jag blir...jippi

Grattis till dig oxå!



så mycke du pysslar med helt otroligt!



kramizz Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela