Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Vill ni veta...?

Publicerad 2008-12-09 08:27:36 i sockklubb

vad jag håller på med?
Jag latar mig från allt utom stickningen...:o)
Har gjort klart dom vridna sockorna för december i sticka mera...



Gjorda i ett spräckligt lila/rosa babygarn så dom blev jättemjuka...

Jag har också tre kalenderstickningar på gång...



Mina maskor och stygn har en...
som jag valt att göra camouflagefärgad...



Den här kommer från Helylleeva...
Garnet är helt underbart att sticka med och det ser nästan ut som små blommor i dom ljusare partierna...



Och det här är Lillstickan...
I enfärgad rosa...

Jag håller också på med Cables & Lace från Sockamania
Ett jätteroligt mönster och även här ett enfärgat garn, i ljust grått...
Så jag kan sticka i enfärgat också, det trodde ni inte va...:o)



Nu ska jag sticka vidare...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-12-09 15:26:18

Herre gud hur hinner du männska.

Jag hinner bara sticka julklappar , inga sockor än så länge och lillstickans kalender.

Det ska bli skönt när julen är över.

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-12-10 17:03:46

Oj så många projekt du har på gång. :)

Postat av: emma

Publicerad 2008-12-11 07:27:56

Men shit, jag har fullt shå med att hinna med mina två kalendrar... :) Hadefint!

Postat av: Eva

Publicerad 2008-12-11 08:10:29

Ja det är du som vann! Grattis!

Eva i Lund

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-12-14 09:35:10

Oj, vad du är flitig.. Du gör så mycke fina saker.. :)

Ha de bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela