Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Vinterpromenad...

Publicerad 2008-12-14 18:30:29 i Allmänt

Hade med mig kameran när jag var ute mwd hundarna igår...



Jag kan ju lova att Ester gillar snö, vilket ni nästan kan se själva...



Så även Stina som var ute och sprang i snön på gärdet mest hela tiden...

Sen hittade jag en fin gren...:o)



Idag har vi mest tagit det lugnt...
Kört Jonna (Tims flickvän) till tåget och plockat med material till årets julkort...



Jag brukar göra så att jag plockar fram det material jag "får" använda och alla ska ju vara olika såklart...
I år kommer det att gå i blått och brunt mestadels med lite inslag av vinrött...
visar igen när det börjar bli lite resultat av det...

Sen fick vi besök av den här figuren...



Visst är han läcker grannpojken...?

Snart kommer morbror och hämtar sina tomtar och kollar på vårt nätverk samtidigt...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Jeanette Sneitz

Publicerad 2008-12-15 18:17:59

Hej!!

Har varit inne lite och hälsat på , alltid lika roligt!Hoppas det är hyfsat trots det oregelbundna vädret, själv så har jag en riktig förkylning...

Kram från Jeanette med en droppande näsa...

Postat av: Eva

Publicerad 2008-12-15 18:29:05

Läcker grannpojk !



Din Ester ser ut att gilla snö lika mycket

som min Esther.......

jag har gett dej en utmärkelse.



kram !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela