Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Läkarbesök igen...

Publicerad 2008-02-04 10:03:24 i Allmänt

Idag ska jag på läkarbesök igen, denna gång till neurologen (stavas det så?) för att kolla nervbanorna i händerna. Får se hur det går. Lite nervös är jag...
Åsa sa att hon skulle följa med och hålla mig i handen...:o)
Hoppas hon är frisk bara.

Här hemma har det varit en ganska lugn helg.
i fredags kom Kela och Lyss,  våra extrahundar, dom skulle vara här över helgen så deras matte kunde flytta i lugn och ro, men hon kunde inte hämta dom igår för hon hade ingen bil så dom blir kvar ett par dagar till vilket Mia tycker är jättebra.
Det var inte så många tonåringar här i fredags heller men det var visst nån konsert i stan eller nåt. Dom som var här tittade på film ihop med oss.

På lördagen var det så dags att flytta på fibroföreningen till nya lokaler.
Mina stora starka killar och två andra killar var och plockade ur gamla lokalen, det tog knappt 40 minuter. Men allt var ju packat det var bara bärandet som fattades liksom.
På nya stället fanns det ett helt gäng som stog och tog emot och packade upp under dan, så det kommer nog att gå bra att ha kurs där på torsdag.
Nya lokalerna är jättefina och mycket större. Det är två rum och kök så det blir ett rum till bara pysselverksamheten. Vilket borde innebära att vi inte ska behöva möblera om varje gång vi ska ha kurs....:o)

Stickat har det blivit också....
Jag har börjat med Pulsklubbens februarimönster och gjort lite på Ananas mysteristickning.
Så har jag hittat ett lite roligt mönster på nätet, stickat cigarettpaket med stickade cigaretter i. Jag röker inte men jag har många bekanta som gör så det vore lite kul att skoja lite med dom...:o)

image21
Här sitter tre av hundarna och väntar på frukostmackan...

image22
Det här  är Stina och Kela, Visst är dom lika?
Fast det finns inte en ras som är samma i dom två...
Konstigt hur det kan bli...

Nu ska jag hämta posten....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela