Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

visst blev det bakat...

Publicerad 2008-02-28 10:36:04 i scrapbooking

Jag skulle ta det lugnt, visst sa jag det?
Jo då, jag bakade 120 bullar och 3 limpor...

image74image75

Jobbigt och jag blev helt slut men åh så gott det blev....

Jag pratade med min vän Ulrica igår också, hon tyckte att jag skulle ta bort den grå rutan på henne på en bild jag lagt in i ett föregående inlägg för det såg ju bara fånigt ut...
Men jag vet inte jag, det var ju lite kul att retas lite så den får nog sitta kvar i just det inlägget men jag kan ju visa hur bilden ser ut utan ruta här....o)

image76
Du är så söt och inte alls risig i håret Ulrica
puss och kram på dig....o)

Har också börjat med mars pulsvärmare från Ilsefin
dom blir i rosaflammigt och mörkt grått, lite häftigt med dragspelseffekten. Bild kommer senare...

Jag funderar på att åka till Jula och inhandla en verkygslåda på hjul som jag sett där, till att ha mina scrapgrejor i. Skulle kunna bli smidigt om jag får det att funka som jag vill. Den kan stå under skrivbordet här hemma och så är det bara att fälla ut handtaget och ta med den till kursen t ex...
Tror jag ska åka och titta på den iallafall...

Ha de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Knyppeltanten

Publicerad 2008-02-28 14:07:55

Är bullarna möjligtvis till på fredag kanske??????

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-03 18:17:11

Nu har jag snurrat runt på din sida...

Vad mycket FINT du gör!!!

Och Ulrika är lika söt som vanligt :-)

Jag återkommer och ser vad gör.. :-)

Mvh Kattis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela