Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Blåst igen...

Publicerad 2008-01-15 10:35:07 i Allmänt

Det som var så fint väder igår...
Tog bara en snabb promenad med hundarna upp i allén och tillbaka,
sen till postlådan , men det var inga roliga brev alls idag.

Ska försöka städa av lite idag så det är nåt så när fint imorrn när decoupagarna kommer hit, annars blir det nog till att ta det lite lugnt tror jag, spara på krafterna lite.
Började iallafall försöka mig på pärlstickning igår kväll, jag vet inte om jag gör riktigt rätt men det ser ju ut att bli nåt tycker jag...:o)
image8

...en dödskalle...ser ni det?
skulle vara kul å se om jag verkligen gör det rätt, kanske nån kan tipsa om nån bok eller sida på nätet för nybörjare i pärlstickning...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela