Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nytt år och ett försök till bättring...

Publicerad 2008-01-02 12:59:03 i Allmänt

....på uppdatering av denna sida.

Jaha, det var ju ett nyårslöfte, jag som inte skulle avge några för det här året..:o)
Men, men vi får se hur det går.

Jag har anmält mitt intresse till pulsklubben på stickamera.se och förhoppningsvis blir jag bättre på att uppdatera här om jag är med där.......kanske....:o)

Nyår hade vi fullt av ungdomar i huset men det var ändå lugnt, mycket raketer förstås och en rädd Ester, Stina brydde sig inte om att det small.
Idag har vi varit och köpt  halsband till Stina och ett nytt till Ester så hon också får nåt. Likadana till dom båda, randiga i beige och gammelrosa. Fast Esters kommer väl inte att synas under all päls sen iallafall...
image1

Lite söta är dom mina gullungar...

Kommentarer

Postat av: Eva Johansson

Publicerad 2008-02-12 23:23:20

Va kul !Jag har oxå en Esther.fasst hon är inte lika lurvig.
fina var dom dina hundar
ha det gott / Eva i Jämtland

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela