Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

tovning...

Publicerad 2008-01-24 19:39:19 i Allmänt

I tisdags var jag iväg med Louise på slöjdcafé. Vi fick då prova på att tova. Det var kul men ack vad det slet på mina armar och axlar. Men det var det nog värt ändå, titta bara...

Från en liten grön boll...till en färgglad "tulpan" efter att man klippt upp den.

Annars har den här veckan bestått av son med maginfluensa, en dotter med huvudvärk, en dotter som pryar och behöver skjuts två gånger om dan, samma dotter ska till tandläkaren imorrn och på söndag ska vi åka pulka med släkten om det nu finns nån snö då...
Kan ju finnas, man vet aldrig med det väder vi haft här dom sista dagarna.

På stickorna sitter just nu maken till denna...

Ganska roliga att göra men jag gillar inte riktigt hälbiten, skulle ha velat ta upp lite mindre maskor isidan där. Får tänka på det tills nästa gång mönstret används.
Såg att februarimönstret i sockklubben kommit ut nu också. Jag är visserligen inte medlem i sockklubben men stickar gärna efter dom mönstren ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela