Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Vinter

Publicerad 2008-01-07 18:07:24 i Allmänt

Äntligen har snön kommit... ja jag tycker faktiskt om snön, det blir så mycket ljusare och trevligare då. Visserligen mår jag sämre men det är nåt visst med snön iallafall. Det där grådassiga, blåsiga vi har haft klarar jag mej utan, mår ju dåligt då med så fram för snön när det nu måste vara vinter.

Hundarna älskar snön också. Lilla Stina gör precis som Ester och kör ner hela huvudet i snön och nosar.
image5

Idag har vi varit till veterinären och kollat upp Ester, hon verkar må jättebra sa han, och Stina fick sin andra vaccination. Hon är 12 veckor nu på onsdag.

Så här ser det ut där jag bor...
image6

Det är vårt hus uppifrån grannens gårdsplan.

Har gjort färdigt monkeysockarna och börjat på fingervantar till Elin i grönt och blått.
Dom blir rätt ok.
Har också börjat städa ut julen, stora rummet är helt avpyntat med hjälp av Elin. Så  mycket mer har jag inte orkat idag faktiskt. Var ju uppe i morse och kollade så Tim kom upp och gick inte och la mej igen sen.
Man blir ju inte piggare av att sitta uppe och titta på film halva natten heller...:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela