Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Kalas och auktioner...

Publicerad 2008-07-16 10:00:57 i Allmänt

Vi var ju på 45-årskalas igår och jag visste inte riktigt vad jag skulle ge.
Det blev två hängande ljuslyktor i grått med svart sammetsmönster på.
Har ingen bild på dom men väl på paketet...



Lisbeth som fyllde har ni här...



Kompis sen vi var små...
Hon är duktig på att baka så det dukades upp rejält på fikabordet...



Ser väl gott ut?
Jag kan meddela att det var det också, dessutom hade hon en tårta till som jag missade att ta kort på.

Hon har ett antal djur också så Mia tyckte ju det var jätteskoj där...



Förutom dessa ett antal katter till och två hästar...

Sen var det auktionsdags vid Via Svensgård...
Det är en av dom roligaste auktionerna att gå på tycker jag, en riktig bonnauktion.
Nu hittade jag inget som var värt att stanna för igår tyckte jag och det måste ha varit nåt som drog för det var så mycket folk, jag tror inte jag varit med om så mycket just där förut...



Idag då så är hela klanen hemma...
Får se om jag kan mana dom till att jobba lite...:o)
Det behöver städas och det behöver fyllas en kärra till med skråp som ska till tippen bl a så vi får se vad som händer...
Själv är jag jättesugen på att baka...
Extrahundarna kommer idag också och ska stanna 10 dagar när matte åker till England och hälsar på sin dotter...
Ja det finns lite att stå i idag men jag ska nog hinna med lite tetris och stickning också...
det går alltid att klämma in....:o)

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2008-07-16 22:45:14

Undrar vad det är jag försöker säga - snygg grimas fniss.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela