Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

PAKET.......

Publicerad 2008-07-18 10:56:06 i hemlis

Idag kom det paket på posten...
från min Hemlis...
Hon känner mig tror jag eller så är hon himla bra på att läsa mellan raderna på min blogg eller nåt...:o)



Garnet är helt underbart Regia Silk i absoluta favvofärger, kan inte komma närmare i färgval...
Stickor som passar till...
och mer scrapbookmaterial...HURRA!
Nu är jag lycklig hela dan och lite till
TACK, det ska bli så spännande att få reda på vem du är, inte minsta ledtråd har jag hittat.
Du kan väl kommentera och ge mig en lite, liten ledtråd? Snälla? Jag är så nyfiken....:o)

HA´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2008-07-18 11:15:42

Ja vad ska jag ge dej för ledtråd då. Du bor långt ifrån mig. Mitt namn börjar på A och jag är 43 år. Jag älskar att sticka strumpor också och så älskar jag att spinna garn. Kan det va nåt i ledtrådsväg? hihi.

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2008-07-18 11:20:34

En liten ledtråd till..... Jag har lagt till en länk till din blog på min blog nu.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela