Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Vad gjorde vi igår egentligen?

Publicerad 2008-07-17 09:35:29 i Allmänt

Jag undrar jag...
Dan bara försvann på nåt sätt...
Visserligen var Anncie här med hundarna och då fikade vi men det var ju knappt en timme av dan?
Jag och tjejrna med lite hjälp av Tim städade också men sen då?
Kan inte komma på att jag gjorde nåt igår...
jag stickade fel på mina pomatusar?( ska döpa om dom till pomerans för färgens skull) och fick repa upp flera varv och det tog lite tid men inte hela dan...
Nog funderande på det nu, idag är det en ny dag och idag är det glasscafe´.
God glass mums....
Häromdan fick jag garn till min tröja...



Fabelgarn har jag tänkt använda, tror det kan bli ok...
Beställde från sy o sticka och det var snabb leverans och en bra kontakt. Rekommenderas varmt av mig.
Kanske skulle anmäla mig till OS-stickningen med den...

Till slut vill jag visa en bild på våran hundmamma...



Visst är dom söta, det är bara Ester som fattas men hon är lite för stor för att få plats...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: hemlisen

Publicerad 2008-07-18 07:40:43

Nu kommer det nog snart ett litet paket =0)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela