Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Har det hänt nåt tro?

Publicerad 2008-06-17 16:20:51 i Allmänt

Ja det kan man ju undra?
Jag tycker inte att det har hänt så mycket, jag har mest vilat mig...
men så börjar jag tänka efter...
Vi har blivit fler i familjen eftersom vi blev jourfamilj till en 17-åring hastigt och lustigt.
Vi har haft tonåringar här mest hela tiden.
Vi har haft släktkalas med grillad korv och rabarberpaj i Adolfsberg.
Vi har städat hela huset.
Jag har hunnit ringa en massa samtal som borde ha gjorts för en vecka sen minst.
Jag har bakat bullar och två sorters kakor
m.m. börjar man fundera så har man kanske gjort mer än man tror och inte bara slöat...:o)
Däremot har det väl inte hänt så mycket på pysselfronten.
Jag håller på med detta...



Ni kan ju försöka gissa vad det ska bli...:o)
Bara restgarner används...
Å så har jag gjort en hel del sånt här...



lite suddigt kort men det är 3d-bilder som jag sen monterar på kort och ger bort eller säljer ibland.
Man klipper ut bilderna och monterar dom i lager uppåt.
Blir faktiskt riktigt häftigt och kul är det...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-06-18 00:08:55

Hej på Dig Birgitta!

Joo, nog tycker jag att Du fått en hel del gjort för att påstå att Du legat och "slöat"!

Och efter bull- och kakbak så är det inte så kostigt att Du behöver vila litegrann ;)

Själv kom jag iväg med en bil-last till auktionen igen, det är märkligt hur mycket man samlar på sig genom åren...?

Barnen hade t.o.m gosedjur med etiketten kvar fastnitad i örat eller så! Det blev en stor sopsäck, två fyllda ikea-papperskorgar, en tvättsäck och en resväska fyllda bara med gosedjur!!! Och sen var det en hel del annat som följde med oxå, en splitterny glassmaskin jag glömt att jag hade ;)

Jag längtar nu efter min semester som hägrar efter flytten ;) kanske vi kan få ihop en blogg till mig då ;) ?

Kram på Dig, och glöm inte att vila, för det är jag så bra på att göra ;), glömma bort alltså ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela