Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

SKP 2008

Publicerad 2008-03-15 16:57:03 i Allmänt

Nu har jag äntligen fått in bilden på Jacobean på Yahoogruppen...
har aldrig varit med i en sån grupp förut och vart lite förvirrad när jag skulle försöka lägga upp bilderna jag hade.
Först fick jag in bilden med på gång stickning i fel album men sen så...."ibland" är man lite seg i huvudet...

image84

image85

Garnet är fabel och mönstret syns lite dåligt men dom var inte så svåra att göra...
Det var första gången som jag stickade från tån och upp också, det lär jag nog göra fler gånger för det blev en jättesnygg tå....

Kommentarer

Postat av: chris

Publicerad 2008-03-15 17:08:26

gud så snygggaaa !!!!! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela