Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Slutpåskat för i år...

Publicerad 2008-03-24 17:46:58 i Allmänt

Antar att det är det iallfall...
Har haft en ganska lugn påskhelg, det var bara fredagen som var lite lång men det heter ju långfredag....o)

Hade några av mina tonåringar här på mat och lekar då...



Mycket mat var det...vi var 23 st som åt, sen kom det två till när det var fikadags.

I lördags var vi hem till mamsen och åt tillsammans med den ena broren, den andra broren var i Linköping tror jag.

Annars har som sagt helgen varit lugn så jag har hunnit göra lite färdigt...

image107


Country Girl Sock som jag fick mönster och garn till av min hemlisvän...TACK, TACK!!
ser fram emot nästa paket...:o)

image110

Påsksockarna på sticka mera (trots att jag inte är med i sockklubben)
Men jag har anmält mig till den för att hoppa på nu så det hoppas jag på att få komma med på....

Vet inte om jag visat hur min trollgubbe/tomte/vätte blev efter att jag oljat den så här kommer den också...

image111

Snön har dalat här hela dan och inatt när Stina ville ut var det -10 ute, brrr, hon fick gå ut själv...:o)
annars håller jag och Elin på och städar skrivbordet får väl se hur länge det håller sig...:o)

ha det//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela