Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag verkligen hatar att ha maginfluensa...

Publicerad 2008-05-28 15:35:05 i Allmänt

Speciellt när man åker på det precis när yngsta dottern ska konfirmeras...
Jodå, i lördags morse satte det fart sen har jag varit sängliggande tre dagar, det är inget man ens önskar sin värsta ovän...
Det var ju lite att fixa och dona med på lördagen eftersom det skulle komma folk, långväga också, vad gör vi??
Hoppas på fint väder och så sitter gästerna ute och äter, jag skyfflades undan till övervåningen och alla som var här (egna barn och andra ungar) fick hjälpa till att städa fixa smörgåstårtor, mat m.m.
Det löste sig....utan mig....konstigt...jag var ju iofs med på ett hörn iaf eftersom dom kom och frågade vad som skulle göras mellan varven, men ändå...man är alltså inte oersättlig...:o)

Sen var det ju tråkigt att inte kunna vara med i kyrkan och så men dom tog mycket fina kort som jag fick se när jag kvicknade till igen...



Till all lycka för Mia så kom farfar upp med nya HD´n och hon fick åka på den hem.
Här poserar dom hemma på gården



Tim och Stina hade en mysig gosestund igår...





Visst är dom söta mina håriga monster??....:o)
Kolla speciellt in Tims regnbågsfärgade hår...

På scrapkursen i morgon ska vi till Kumla och kolla in en av deras 2 scrapaffärer...
Spännande, får se hur mycket saker man har med sig hem sen...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela