Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Loppisbesök...

Publicerad 2008-05-03 19:42:46 i målning

Idag har vi varit och kollat in våra vänners nya projekt...
ett vandrarhem som ligger i Röfors.
Dom ska ha invigning den 24 maj och håller som bäst på att fixa till och göra iordning allt.
Dom har också loppis och såsmåningom ska det bli en hantverksmarknad där också.
Jag fyndade lite saker som jag ska måla och göra decoupage på...



Och summan blev.....60 kr för alltihopa...
Helt ok tycker jag faktiskt, dom har dessutom sagt att dom ska hålla utkik efter träsaker åt mig när dom får in nytt.
Väl hemma igen så blev det lite decoupagat...



Två stycken ljusstakar med äppelblom på, blev riktigt nöjd med dom faktiskt...

Annars har vi tagit det ganska lugnt idag, vi skulle nog behöva städa men det tar vi imorrn istället, kanske...
Mia har kommit hem från sitt läger och hade haft jätteroligt, det var väldigt fint i Finnåker där dom varit sa hon och hade tagit en massa bilder på vatten och annan natur förutom kompisarna...
Ha en skön lördagkväll...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-05-03 22:27:42

Hej Birgitta!

Och du som sa att du & jag skulle ta det lugnt när jag åkt ifrån dig...och så sätter du igång och gör världsfina ljusstakar...jag längtar redan efter att få se dom i verkligheten då de saker vi gör aldrig kommer till sin rätt på kort ;)

Kram på dig,och lycka till i veckan på smärtkursen ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela