Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu är det faktiskt på gång...

Publicerad 2008-05-05 19:40:27 i målning

Jag är täppt i näsan, jag nyser hela tiden och ögonen kliar rejält så nu är faktiskt våren här på riktigt.
Det har fullkomligt exploderat dom sista dagarna.
Igår klippte Putte gräset också vilket inte gjorde saken bättre, bara att hålla sig inne...
Men fint är det ute nu, här är lite bilder från vår trädgård...









När jag nu är tvungen att sitta inne stundvis så får jag lite gjort på pysselfronten.
Några av trätallrikarna som jag fyndade på loppis fick färg och motiv, dom är inte riktigt färdiga än...







och så har jag testat att decoupaga på ett par lampskärmar som är till värmeljus också, storleken på själva skärmen är ung 10 cm, jag har samma äppelblomsservett som jag hade på de blå låga värmeljusstakarna jag hade med i ett inlägg häromdan...



och så måste jag bara få skryta lite över min dotter också...
hon har målat en tavla till en kompis som fyller år..



visst är den söt?

För övrigt har jag varit på kursen idag, vi har haft psykologi och pratat om stresshantering, badat, haft arbetsterapi och varit ute och gått en sväng på eftermiddagen innan det var dags att åka hem...
Trots att det varit långledigt så mår jag inte bättre, och tabletterna jag skulle prova gör att jag känner mig lullig och full. Värken är kvar men jag vinglar och har svårt att fokusera så jag frågade idag om jag skulle fortsätta med dom och det tyckte dom, ett par dagar till så får vi se om det ger någon annan effekt...
Ja, ja jag fortsätter väl att vara lite smålullig här då, just nu tar jag en normaldos är 6 om dan....!!!!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-05-05 23:03:47

Jag blir verkligen avundsjuk, grejorna är ju superfina, då inkluderar jag tavlan också. Fast det är väl tur att vi är bra på olika saker för annars vore väl livet väldigt tråkigt.

Kramisar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela