Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

SKP2008

Publicerad 2008-05-13 17:57:25 i Allmänt

Jag har äntligen efter tre försök fått kalrt mina berlinersock...
Det var inget kul mönster alls, speciellt inte som jag har koncentrationssvårigheter utöver det vanliga för tillfället.
Men nu är dom färdiga och syns gör dom i den klart lysande aprikosa färgen.
Och...jag är fakriskt nöjd med dom.



Så här vackert är vårt äppelträd just nu...





På kursen drar det ihop sig till avslutning, det är bara två dagar kvar nu + slutsamtalet på måndag...
Åhhh vad jag ska sova nästa vecka.
Imorrn ska jag också göra om fystestet som vi fick göra precis innan kursen, tror ju inte att det kommer att bli så bra men jag kan ju inte komma sämre än jag gjorde sist eftersom jag låg på lägsta då...:o)

Har gjort ett par ljusstakar till sen sist också...



Så håller jag på med en pall också...



den är inte helt färdig än för det ska på lite violer på sidorna också hade jag tänkt.

På torsdag är det dags för scrapkurs igen. Då ska vi göra färdigt våra stjärnböcker och eventuellt börja på något mer minialbum, dom som vill. Vi ska vara här ute hos mig vilket gör att jag inte behöver släpa med saker och försöka ta mig, snälla elever jag har som kommer till mig istället, fast alternativet had nog varit att ställa in pga hur jag mår.

Har äntligen fått iväg det sista hemlispaketet också. Fy på mig som haft det liggande här...
Men det har ju varit lite annat att tänka på ett tag nu så att säga, jag hoppas bara att min hemliga vän inte är alltför ledsen på mig...
Jag har också fått iväg ett paket med en släktbok i till min kusin Jennie, hon har också fått vänta ett tag på sitt paket, hoppas hon blir nöjd...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-05-14 14:26:41

Hej

Vilka fina saker de fanns här på din blogg, du är ju jätteduktig på att "pyssla"

Må så gott på dej.

Eva.

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-05-14 16:09:12

En jättekram till dig också, huvudet är gröt och kroppen akut trött som de så snyggt säger på rehab.

Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2008-05-14 16:26:21

Jättesnygga sockar! Och tusen tack för alla fina presenter.Kikar vidare på din blogg.

Kram

Eva i Lund

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-05-15 14:04:52

Åhh vilka fina sockor. Gillar färgen den ser så friskt sommarfin ut.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela