Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utflykt...

Publicerad 2008-05-30 15:01:08 i scrapbooking

till lilla Kumla av alla ställen...:o)
Fast Kumla är en söt liten stadtycker jag.
Jag kom dit ganska tidigt eftersom jag åkte med Putte när han skulle börja jobba.
Så jag hade lite tid att göra av med.
Jag började med att leta på Stellas för att kunna leda dit alla senare.
Sen fick jag syn på en skylt med Nytt och Begagnat, det lockade och jag gjorde lite fynd faktiskt...
Några askar till decoupagen...



och ett jätteromantiskt porslinsset till vårt sovrum...



Medans jag sedan satt på kumla torg och väntade så lekte jag lite med kameran och tog vattenkort...



Där var också en jättecharmig liten fotbollssupporter där och tittade på vattnet...



Så dök då alla upp och vi drog iväg tll Stellas...



här nere i denna källare rymdes det så mycket grejor....
vi trodde vi hade kommit till himlen allihopa...



Efter dennaupplevelse så var det tur att vi redan inhandlat fikabröd för vi hade inte mäktat med att fixa det nu...



Så det bar av hem till Karin där vi avslutade eftrermiddagen med gott fika i goda vänners lag och tänk vad länge vi kommer att leva efter denna eftermiddag med roliheter och skratt...
Tack allihop som var med...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela