Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utmanad...

Publicerad 2008-05-28 08:43:10 i Allmänt

Har fått en utmaning av Kattis

Tre namn jag går under: Birgitta, Mamsen och emellanåt "Kurt"...:o)

Tre saker som skrämmer mig:
Att något ska hända mina barn och mina nära, att huset brinner ner, att inte kunna klara mig själv.

Tre saker som jag har på mig: Just nu har jag mysbyxor, tröja och strumpor.

Tre sanningar:
Jag är en bra mamma (enligt mina barn + dom extra som hänger här :-) ), jag handlar alldeles för mycket prylar att pyssla med, jag struntar ofta i det jag tycker är tråkigt...

Tre saker jag verkligen vill ha:
Pengar vore ju inte så dumt, Ett större hus för att få plats med alla mina prylar, ett extra hus för alla våra goa tonåringar som kommer hit på helgerna.

# bloggar jag utmanar: Atelje Norrgården, Knyppeltanten , Brittmariel

ha´de´så bra alla...//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-28 09:16:34

s Japps det kom en utmaning till dig :-)



Hmm ska nog ta tag i Ullebulle och fixa en blog till henne... Så här kan hon ju inte hålla på...



Göra såå mycket fint hela tiden och inte visa upp det...



Skam på torra land är vad det är...



:-)





Ha en skön dag



Kattis

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-05-29 08:57:31

Jasså, ni säger det, har jag nån talan???

Hihihi, får se om det blir nån tid över i flyttbestyren i sommar.... Annars går det ju att ta vägarna förbi och titta på sakerna irl...

Ses i eftermiddag, ska bli spännande att vlaafärda i min nya "hemstad" och leta reda på BRA affärer ;)

Kram // Ullebulle

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela