Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu ni....

Publicerad 2008-11-12 09:04:39 i Allmänt

Nu har det hänt en del på stickfronten...
Jag har fått min socka i ett ½ sockbyte...
Såååå vacker....



Mönstret är ett av mina favoritmönster i Stickameras sockklubb, Spring Forward...
och färgen är alldeles underbar...
Tack så mycket Annica...
Vet inte om du har en blogg eller inte för det framgick inte av brevet som var med, däremot tog det där att du tänkt ha ett annat mönster från början och det lät ju spännande, hoppas du hittar det...
Tack igen, återkommer när nästa socka är stickad...

Jag har också gjort klart båda ledtrådarna i MysteryGardensockkal...



och idag kommernästa som är hälen...

Jag har gjort den ena av pulsvärmarna men har inte fotat än och jag har också gjort klart sockorna i Sockamania men inte fäst trådar och fotat där heller...
Kommer kanske senare idag...

Vi har ju ganska ofta ungdomar som sover över här på helgerna och det finns ju diverse sovställen, här är ett av dom. Man får ju hoppas att stolarna inte glider isär bara...



Å så får ni hålla tummarna att jag får hämta min nya bil idag....
Nu borde ju vägverket ha fått ordning på sitt datasystem tcker jag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-12 16:55:54

Hej!

Visst är det 15:e mixa och matcha-paketet ska vara framme? Ville bara låta dig veta att det är på väg i alla fall och det postas troligen imorgon. :)



mvh Paulina

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-14 19:01:44

finns det hjärte rum så finns det stjärte rum ler



trevlig helg !

Postat av: Annica

Publicerad 2008-11-15 07:40:13

Glad att du gillar sockan.Har hittat det andra mönstret o skickar det. Skäms lite över min iver att få iväg sockan, att det inte blev nåt mer i paketet. Kompenserar det såklart i kommande sändning.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela