Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tjoho....

Publicerad 2008-11-13 12:11:35 i Allmänt

...jag har fått min nya bil...



här står den på vår gård, hörde ni? Vår gård, hemma....:o)
Efter mycket strul med papper och vägverket och nu till sist posten så har jag äntligen blivit med ny bil.
Visst är den fin?

Jag har också beställt hem en strumpfroggare fråm Finland...



Dom kom igår, det är bara återvunnet material och händerna ni ser är mätare för stickorna...
smart va´?

Dags att prova så sockamanias strumpor för denna månad får bli testpiloter...



Mönstret heter Get fruity och var riktigt roligt att sticka...

Å så är det snart jul...



Nu ska jag packa färdigt till scrapkursen...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-11-13 17:10:01

Åh vilken fin bil det blev. Härligt.

Och vad snygga dina strumpor blev. Jag är inte klar med ena än.

Postat av: Lizzie

Publicerad 2008-11-14 15:07:46

Bilen är jättefin och jag hoppas du får mycket nöje av den :-).

Postat av: TruckerElin

Publicerad 2008-11-14 17:30:06

Va roligt att fler än jag här i Sverige hittat till Liina o deras succaplokki :) Jag tycker mät-händerna är supermysiga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela