Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

20 april 1990...

Publicerad 2009-04-20 13:48:32 i Allmänt

...då gifte vi oss, Putte och jag...
...alldeles jättehemliga var vi...
...Stora Hotellet i Tidaholm var platsen och Jonnen var med som vittne...
...Tim, som då var 7 månader var också med...
...Innan hade vi varit på Pizzerian i stan och ätit gott...
På kvällen var vi först hos Puttes pappa och fikade efetrsom han fyllde år...
...och sen åkte vi vidare till Puttes syster Carola för att äta hos henne...
...och inte sa vi ett ord om att vi hade gift oss...
...Dan efter stog det  i tidningen att vi hade gift oss dan innan...
...Min mamma som skulle komma ner till oss då från Örebro höll på att sätta kaffet i vrångstrupen...
...men hon fann sig snabbt...
...på vägen ner stannade hon och köpte bröllopspresent....
...en lampa i vitt glas som ser ut som en svamp...
....den står i vårt fönster än idag...
...Puttes syster ringde och skällde ut oss...
...Vad Puttes pappa sa kommer jag faktiskt inte ihåg...
...Så idag har vi varit gifta i 19 år...
Men jag kommer ihåg det som igår...:o)

Puss på dig älsklingen...

Och till er andra...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-04-20 14:38:11

Grattis på bröllopsdagen!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-04-20 15:08:04

Hoppas ni får många fler lyckliga år tillsammans.

Postat av: Eva B

Publicerad 2009-04-21 11:39:49

Hej Birgitta!

Har börjat tittat in på din blogg, alltid kul och intressant..grattis på bröllopsadagen i efterskott och önskar er många lyckliga år tillsammans..fina badrum ni får, alltid kul sånt där...:)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-21 11:54:58

Halloj!

Och GRATTIS på Bröllopsdagen!

Ha en trevlig dag tillsammans,(efter fibrokurs och allt annat som ska göras först ;)

Undrar just när jag ska få uppleva min första, typ aaaldrig....

Kram på er ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela