Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Diagonal Lace...

Publicerad 2009-04-18 14:32:01 i sockklubb

Nu är dom klara...
Eller rättare sagt nu är dom fotade, för klara har dom vart sen förra måndagen...



Garnet kommer från min hemlis och är precis mina älsklingsfärger...
Tycker dom blev helt ok...

Lilla badrummet fick lister och handfat igår...



innaför ska toan vara...
den som står mitt i vårt sovrum för tillfället...
Visst blir det väl bra...
otrolig skillnad mot innan...

Igår var jag på klassträff också...
Vår klass var den som hade flest där och vi var 12 st...
Jättekul att se alla så där igen...
Men det är lite svårt att känna igen en del...
Vi sa att vi skulle försöka träffas i sommar igen, eftersom det var lite svårt att prata där...
Men tiden gick otroligt fort och jag var inte hemma förrän 1 nångång...

Idag blir det slödag, har skjutsat lite men annars varit ganska lugn hittills...
Mia är på Kvinnersta på träff för dom som preliminärt har kommit in där...
Elin är i stan på modevisning...
Putte och Tim är i Hampetorp och sätter upp förtält till mormors kompis....
Alltså har jag hela huset för mig själv...
Å vad gör jag...jo sitter i soffan och bloggar, stickar och drickr kaffe...:o)
Jag har faktiskt varit ute med hundarna också...
Dom här hade slagit ut...



Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela