Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu är det grönt...

Publicerad 2009-04-02 10:32:58 i Husrenovering

Golvet i badrummet nere alltså, men även ute...



Det är fuktspärren som har denna underbara gröna färg...:o)
Ni skulle bara känna hur den luktar sen....
jag hade huvudvärk hela dan igår...
idag ska det andra badrummet fuktspärras, vilken tur att jag ska till stan och ha kurs då...

det här är min tolkning av galen i garns månadsmönster...



En virkad basker som blev stickad eftersom jag har lite svårt att hålla i en virknål...
men jag följde faktiskt virkmönstret, det funkade...
Stina fick sitta modell eftersom jag inte hade någon med litet huvud i närheten...

Jag har också stickat två par små sockor i det resterande Harry Potter-garnet...



Blev riktgigt bra om jag får säga det själv...:o)
Och garnet var riktigt drygt...

Nu är det dags att packa till scrapkursen....
Vi ska stämpla och embossa idag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-02 16:31:37

Får nog bli projektet på syjuntan ikväll. Synd bara

att det är så skönt med fickor... kanske kan trä i dom i sidosömmen??!!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-04-02 17:57:17

Underbart söt!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela