Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu ni, nu händer det grejer...

Publicerad 2009-04-23 12:27:50 i hemlis

Det händer saker överallt och hela tiden...

Jag har fått mitt andra hemlispaket, och har fått  veta att min hemlis är från stockholm...
Det säger ju mycket...:o)
Men det här kom idag i paketet...



Så fina garner och ett mönster på en sjal...
Den är jättefin med små hjärtan på...
Nu har jag ju en till bara-måste-sjal att göra jag som inte är nån sjalmänniska...
hmmm, men den här är bara för fin...
Fast den blir nog inte i det gröna garnet som var med utan i vitt tror jag...
Får fundera p det ett tag...
TACK HEMLISVÄNNEN!

I går eftermiddag kom rörmokarn tillbaka och började greja och då hände det saker måste jag säga...



Dusch på övervåningen...



skåp på övervåningen...



toa på undervåningen...
Idag är dom här igen och jag har hört lite att tvättmaskinen ska komma på plats och att toan däruppe också ska hitta hem...
Elektrikern är också här och jag har fått spot i taket nere och en massa knappar att trycka på...
När jag frågade vad det var till så sa han att jag skulle få en genomgång senare och inte skulle vara så nyfiken hela tiden...
Förstår inte vad han menar med det...:o)
Frågar man inte får man ju inte veta nåt...eller....?

Jag har också fått färdigt sockarna till Sockamania...



Lacy Diamonds heter mönstret men garnet har jag faktiskt ingen aning om, jag har slarvat bort pappret runt om som vanligt när det gäller mig, ligger väl på nåt bra ställe kan jag tro...
Ialla fall så blev dom bokade av Elin direkt jag började sticka på dom...
Hon älskar ju grönt...

Annars så har jag decoupagat en del som ligger på lackning för tillfället...
Och så har jag gjort några svarta tavlor också...



Vad tror ni...
Kan dom gå att sälja på Tysslingedagen?
Det är ju inte så långt kvar nu...

Det blev inget IKEA igår så nu ska jag ta det idag innan jag åker in till fibrocafét...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela