Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Önskelista...

Publicerad 2009-04-29 17:19:06 i hemlis

Min hemlis tycker att jag ska skriva en önskellista...:o)
hmmm...inte så lätt som man kan tro, klart jag vill ha en massa saker men att komma på nåt så här bara så där...
Jag vill prova på att spinna för det har jag aldrig gjort och jag har inga grejor till det heller...
Jag älskar småsaker som jag kan ha till scrapbookingen...
Jag är både kaffe och teälskare...
Jag håller på med decoupage och är alltid på jakt efter fina motivservetter...
Sockgarner kan man aldrig få för mycket av...
Jag är ett stort samlarfreak, nallar(speciellt Mirandanallar), troll och clowner...
Älskar rosor och fjärilar...

Det här blev ingen önskelista direkt men det kanske kan ge lite inspiration till dig Hemlis...
Det säger ju lite mer om mig...tror jag...


Jag har inte tagit  några bilder på badrummen men dom kommer...
Duschdörrarna är på plats och vi provduschade igårkväll...
Vilken känsla det var att kunna duscha hemma igen och i alldeles nya badrummet...
Jag har också hitta min förvaring ovanför toan idag...
Gick runt på IKEA för sjuttitredje gången och försökte denna gång vara lite mer innovativ och tänka lite på sniskan om man säger så...:o)
Vita fyrkantiga korgar hittade jag som ska fästas upp med botten in mot väggen...
Förstår ni hur jag menar...?
Tror det kan bli lite häftigt....

Jag har också fått Tim och Anton att fixa stenar och gräva ur rabatten vid trappen idag...
Stenarna har sedan blivit en ministenmur och jag har fyllt upp med ny jord och lite kompostigt...
Nu är det bara att sätta tillbaka växterna som satt där fastkanske i lite annan ordning...:o)
Jag har kommit fram till att jag har en himla massa smultronplantor...
Får se vart jag gör av dom...



Ser ni tassarna?
Jag tror jag har haft en nyfiken Stina där...:o)
Kommer mer foton när jag fått klart allt och fått dit mina figurer också...

Nu ska jag sticka det sista på maj månads korta strumpor...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2009-05-01 12:59:58

Tack för tipsen! Jag hoppas att vädret är lika ljuvligt hos dig som hos mig, tyvärr ska jag åka och jobba nu så jag hoppas det håller i sog :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela