Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Footloose socks...

Publicerad 2009-08-20 08:19:52 i sockklubb

Sockamanias augustimönster heter så...
Jag har stickat dom i ett mjukt italienskt akrylgarn och använt mig av två trådar...
Dom är supermjuka...



Gör också Sticka Meras augustimönster på pulsvärmare i  samma garn så jag kan vara lite "matchande" framåt hösten...:o)

Jag har nu bildbevis på att smileyn jag gjorde på Tim verkligen matchar honom...



Jag valde den bara för att han ser ut så där varenda gång jag vänder kameran åt hans håll...

Idag är det friskvårdsdag i Fibroföreningen som jag sa igår...
Vi ska träffas ute vid Rynningeviken men programmet är hemligt...
Det blir säkert trevligt...

Mia pratar ganska obehindrat nu men har fortfarande svårt att äta...
Hon var i skolan hela dan igår och kom hem och var helt slut...
Idag har dom bara inriktning och skulle vara i djurhuset hela dan så jag antar att hon inte kommer hem förrän det slutar och då helt slut igen...

Elin ska ha modevisning idag för nya eleverna på skolan...
Hon har inte hunnit klart med klänningen men tjocktröjan skulle visas upp...

Tim har lovat att försöka komma upp lite tidigare idag och måla lite mer på bodarna, får se hur det går...:o)

Putte jobbar och hundarna verkar må bra...

Nu vet ni allt...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-08-21 06:29:53

Fina sockor, mönstret ser kul ut att göra.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela