Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag hinner fortfarande inte med...

Publicerad 2009-08-18 10:56:45 i Allmänt

...när ska det lugna ner sig?
Nu har vi iallafall fått reda på vad det är för fel på Mia...
Hon har åkt på körtelfeber...
kan ta 6 till 8 veckor innan det ger sig, OM man sköter sig och vilar ordentligt och dricker mycket...
Nu är det så att hon kan inte prata, hon har inte ätit sen förra tisdagen och är superstressad eftersom skolan började igår...
Vi försöker lösa det så gott det går...
Fick i henne ett par bigarråer igår t ex alltid nåt...
Var med henne till Kvinnersta för upprop, men hon orkade inte hela tiden utan vi åkte hem efter ca 1 timme, men hon var lycklig över att hon kunde vara med en stund...
Idag ska vi gör likadant, vi hoppar fm och åker dit en stund på em när dom ska tröffas i inriktningarna...
Men både hon och jag var helt slut efter "vår" första skoldag...:o)

I helgen hade Elin 18-årsfest...
Det låter värre än det var, för dom skötte sig otroligt trots att det var alkohol inblandat...
Vi kom ju i säng lite sent men vi hade ju inget inbokat på söndagen så det var rätt ok...

Nu är det dags för mig och Mia att åka så jag får återkomma...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-08-19 22:41:24

Jag kan inte riktigt smälta det här... "Min" lilla Elin 18 år!!! :O



Hälsa till henne så gott, och säg att hon ska vara försiktig med alla beundrare. De är inte alltid så fagra dagen efter festen! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela