Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite vila...

Publicerad 2009-08-04 13:30:54 i Allmänt

Sätter mig en stund mitt i stressen...
Håller på och tjatar ihjöl familjen om hjälp med att städa och förbereda inför ikväll när det kommr en del folk eftersom jag ska ha Tupperware-party....
Pust, vilkenmening det blev,....
märks nästan hur stressad jag är...
men nu har jag en kopp kaffe och min lilla rosa dator i handen så nu ska jag lugna mig lite innan jag sättr en deg till ett par limpor som ska bli till fikabröd...
Undras vad jag ska krydda med idag??
Kanske jag skulle blanda i lite gräslök?
Går det tror ni?
Annars är det väldigt gott med timjan...
Får se hur dt blir....
det brukar bli ätbart iallafall....

Ha´de´//Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela