Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tiden går så fort, så fort...

Publicerad 2009-08-13 10:25:19 i hemmavid...

...och jag hinner inte riktigt med...
Tror att det blir bättre när allt kommer tillbaka till rutiner igen...
dvs alla är tillbaka till jobb och skola m.m.
Inte för att jag vill jaga bort min familj hemmifrån utan mer för att det ska lugna ner sig lite runt om mig...
Nu händer det ju saker hela tiden + att jag plockar in n massa eget också...

Så för att avlägga lägesrapport så...
* har Elin fyllt 18...



*Tim har börjat måla på våra förråd...



*Vi har byggt trappa på sidan av altanen...



*Vi har köpt ny grill...



*Putte har börjat dra ihop brädorna på altanen eftersom det var så stora springor förut...



Det är ett himla slit att försöka få upp gamla skruv fulla med skit...

*Det har varit stickcafé i Granhammar...



Dom här följde med hem fast x2 av varje...

*Vi har haft tatueringsstudio här hemma igen...



Här är det faktiskt jag som tatuerar, tro det eller ej...



och här är resultatet...
ska nog bli tatuerare i mitt nästa liv...:o)

*jag har skaffat mig n tatuering också...



sitter ovanför fotknölen på höger ben...
bokstäverna ska nog fyllas i lite mer, annars är jag nöjd...

*Idag fyller Mia 16...



Så som ni märker så har det hänt en del...
emellan allt detta så har vi hunnit med att golfa, handla, gå på glasscafe´, sticka såklart och div annat...
och det märks att det varit mycket för jag är så trött...
jag som inte brukar sova på dagarna har gjort dt två gånger senaste veckan...
känns inte alls bra, så som sagt jag väntar på att allt ska lugna ner sig runt omkring...
Nu ska jag dricka kaffe och vänta på Ingela som kommer med plastburkar...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-08-13 14:12:52

Halloj!

*******

Mitt i åskan måste jag ju bara skriva...

Du är inte riktigt sann ju ;) Vilken tjusig tatuering Du har införskaffat Dig ;)

Det är nästan så jag blir lite avundsjuk!

Men i mitt fall blir det ju hjärtan förstås, om jag nu vågar...

Vad duktig Du var att tatuera förresten!

Man kanske skulle låta Dig sätta nålen i sig?

Kram, ska ut på Kumlastan ett varv, vi behöver lite mjölk här hemma...

Ulrica

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-08-13 22:35:24

Grattis i efterskott till Elin och Mia!



Inte undra på att du är trött... du vet... "fullt ös - medvetslös" :-)



/Lizzie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela