Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag valsar sakta vidare...

Publicerad 2009-12-01 08:31:36 i hemmavid...

Det är verkligen en stilla vals jag har gett mig på...
Men skam den som ger sig...
Har kommit förbi dom första trippande stegen och räkningen "1-2-3, 1-2-3" och kommit till semifinalen...
Leendet är på klistrat och klänningen svepande det är bara nacken som ska se lite svanllik ut också...
Vilket inte är helt lätt...:o)

Här är iallafall första delen, bakstycket, på min keltiska landskapströja a´la´Birgittaröra...



Ser ni mina dansanta fötter också? Utan skavsår eftersom jag ofta dansar barfota...:o)
Första framstycket är på gång och ca 3 rutor upp men det går betydligt fortare med ett halvt framstycke itaget...
Det SKA bli en kofta men om jag blir klar till nyår vet jag inte, jag gör ett försök iallafall...
Och snygg blir den om jag får säga det själv...:o)

I helgen har det ju varit julmarknader och då packar jag min lilla bil med lådor...



Åker till platsen där vi ska vara och packar upp...



Sen är det bara att hoppas på lite försäljning så jag kan handla in lite nytt material att pyssla med...
Den här lördagen när jag kom hem så var det överraskning i farten...
Lina och Daniella hade varit i bakartagen och kom till oss för att bjuda...
Dom hade också tänkt på Mias laktos så det fanns special till henne + att halva tårtan var laktosfri...
Det ni...
Vilka ungdomar vi har omkring oss...





Visst ser det gott ut?
Det var det också...

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka på stickcafe´...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-12-01 17:32:14

Vad snabbt det går för dig med tröjan. Den blir superfin.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-12-02 10:20:56

Den där tröjan kommer att bli något alldeles extra, då du väl dansat den sista dansen tillsammans med den. Fantastisk!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela