Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Mitt hemlispaket nr 1 har kommit...

Publicerad 2009-12-17 09:36:48 i hemlis

Det är så spännande varje gång man får ett hemlispaket...
Vad kan det vara?
Det hhär paketet var underbart...



Sockgarn i en läcker färgblandning, jag har tittat på den flertalet gånger men tänkt att jag ska nog sticka upp en del jag har innan jag köper mer, men nu har jag fått det av min hemliskompis...:o)
Ett bommull/akrylgarn i pastelligt grönt, undrar vad jag ska hitta på av det?
Två böcker av Johanna Wallin; julstickning och sticka muddar, båda två har jag gått och sneglat på speciellt den med muddar...:o)
Och så två mörka choklad, en med smak av hallon och en med smak av apelsin...mums...
Tack så hemskt mycket gulliga hemliskompis...
Jag önskar dig en god jul och ett gott nytt år...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Din hemliskompis

Publicerad 2009-12-17 18:58:51

Det var superkul att läsa i ditt inlägg att jiffypåsen med dina saker har kommit fram och att du gillade det som var i ...



Ha det bra och jag önskar dig oxå en riktig God Jul och ett Gott Nytt År.



Ps. Efter nyår då helgruschen har lugnat ner sig ska jag åka in till stan och handla lite till ditt nästa paket, jag har några grejer som jag funderar på att köpa till dig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela