Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Byten...

Publicerad 2009-02-14 11:50:49 i Allmänt

Jag har ju varit med på några byten också...
Vantbytet har jag ju redan visat men mössan jag fått från Pernilla...



Den är jättesnygg och precis i min favoritfärg...
Tack så hemskt mycket...

Jag har också varit med i garn och tebytet...



Ett jättegott te, uppsalablandning, en av mina favoritgodisar och ett jättehäftigt garn i vinrött som också är en favoritfärg...
Tack så hemskt mycket Lissy...
Har du hemsida vore det kul att se, ev kan det vara du som kommenterat hos mig men jag vill vara säker innan jag länkar...:o)

Jag har också gått med i månadens mönster hos Galen i garn...
Februarimönstret var vantar...



Garnet heter Ara från Dalegarn och var riktigt roligt att sticka i...
Väntar med spänning på nästa månads mönster....

Nu har vi fått rejäl vinter här också...
Det här är min bil...



Stackarn är helt insnöad, men jag slapp skrapa för Tim ville låna och då åkte han på det...:o)
Jag har varit och köpt ett sånt där överdrag så man ska slippa skrapa men det var för litet så jag måste byta, jag som har en så liten bil. Nu vet jag iallafall att den är större än en Ford Kaa...:o)

Ester bara älskar det här vädret, spelar tydligen ingen roll att det är 16 - ute...



Lilla Stina däremot, har  inget emot snön, men gillar inte att det är så kallt. Det går en stund sen står honbara och lyfter på tassarna och vill inte gå,tur att hon är bärbar...:o)
Jag har börjat sticka en liten tröja åt min lilla fryslort...

Jag har också fått en liten utmaning av Karin...
jag kan meddela att jag är på rad 59...
Bilder kommer senare när jag laddat batteriet i kameran...

Nu ska jag bara ha en skön slapparlördag, men jag vet ju hur jag är så det blir säkert lite decoupage, stickning och röj iallafall...:oP

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-15 14:18:22

Hej Birgitta!

Ja, jag har en blogg. Kul att du gillade garnet, tycker själv att det känns väldigt skänt.

/Lissy

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela