Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

flätade sockar...

Publicerad 2009-02-03 13:56:32 i sockklubb

i januari...
Valde väl lite fel garn kan vi säga...:oP
men jag är faaktiskt nöjd ändå för in real syns flätorna bättre än på dom här bilderna...





Raskt över till nästa projekt...

Februaris sockar...



Dom äe på gång som ni ser...
och idag kom det paket från Galen i Garn med garn och mönster till ett par vantar...



Spännande...

Annars är jag otroligt trött och orkar just inget...
men det hoppas jag ska ge sig, jag har iallafall kommit på att varken kaffe, choklad eller glass gör mig piggare för tillfället men jag fortsätter prova...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-02-04 10:48:49

Jag tycker garnet var jättefint på januarisockorna. Själv vågade jag mig inte på dom, men februarisockorna ska jag våga mig på. Jag fick också beskrivning/garn från Galen i Garn i går och har börjat på mina vantar - men dom är blå :)

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-02-08 19:40:27

Hallå på dej.. :) Jag skickar en utmaning till dej.. kolla på min blogg..

Fina sockor, färgen är så snygg

Ha det bra!

Postat av: Lissy

Publicerad 2009-02-10 11:48:36

Du har fått en liten utmaning av mig.

Postat av: Catarina

Publicerad 2009-02-11 16:08:10

Tack för ett jätte-mumsigt fika-arragemang på stick-cafét i måndags. Du ordnar det väldigt fint och bra :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela