Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utmärkelser och utmaningar...

Publicerad 2009-02-12 09:39:08 i Allmänt

Jag har fått  både utmärkelser och utmaningar under den sista månaden men har intelagt ut dom här än...
Så nu är det dags...

Från Musselblomman och Pysselnettan kommer dessa:





Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.

Det värmer gott i hjärtat att få så fina utmärkelser...
Tack så hemskt mycket båda två...

Nu har ju dom här cirkulerat runt ett tag så jag väljer att bara skicka tillbaka dom till dom som dom kom ifrån...

Å så till utmaningen:
den kommer från Musselblomman (igen :o) ) och Garntrasslan...

Här kommer reglerna:
1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3.Välj den sjätte bilden
4.Visa bilden på bloggen,och skriv något om den
5.Invitera sex nya att vara med på utmaningen
6.Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade

Okej, i mina ögon så är det ordning i mina bilder mappen men i andras ögon kan det nog se ganska kaosartat ut...:o)
Om jag går in i just den och väljer ut efter reglerna så hamnar vi på den här...



Vilket är en Mirandanalle som ni ser, men om jag går in i mappen foto och följer reglerna så hamnar vi här...



Vilket var en mapp med lite inscannade kort jag använt till nåt...
Just det här är min son, tredje året på gymnasiet, en tid då han tyckte det var kul att prova lite olika färgkombinationer i håret som ni ser...
Det har varit diverse färger efter den här och för till fället har han svart på sidorna och en blond rand i mitten, typ skunk...:o)
Men han är himla snäll för det...:o)

Den här har också cirkulerat runt ett tag men jag skickar den i allafall till:
Stall Kartorp
Ulricas lilla hjärterum
och
Atelje Norrgården

Det har hänt en del på stickfronten också men det tar jag lite senare idag när jag har laddat ur bilderna från kameran...
Bl a bilder på bytesmössan so jag inte visat upp ännu...
Nu ska jag äta lite frukost...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela