Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sockamania...

Publicerad 2009-01-29 10:10:36 i sockklubb

Jag har gjort klart Sockamanias sockor för januari...
Den här månaden fick vi välja fritt från föregående års mönster...
Jag valde Rainforest...





Mönstret är kul och lättstickat tycker jag...
Garnet är från Etsy shop och jag vann det en månad på Sockamania...
Underbart mjukt och följsamt garn...

Snart är januarisockorna klara också i Stickameras sockklubb och februarimönstret är släppt så jag har att göra...:o)

Idag  är det första cafét på fibro också så dit ska jag åka i eftermiddag tänkte jag...
Men först så ska jag ta itu med dom sista luckorna i köket som jaginte hann före resan...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela