Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jag har inte försvunnit...

Publicerad 2009-07-16 19:43:47 i Husrenovering

...jag bara har haft annat för mig...

Såsom minigolf, stickcafe´,skjutsningar av barn, varit på födelsedagskalas, käkat räkmacka och varit allmänt slöa mellan varven...
kanske blir så när gubben har fått semester...:o)

Fast mest av allt har vi...



Rivit tapet...



satt upp ny tapet...



Byggt garderober...
Vi har idag också lagt klart golvet men det har jag inte fotat än...
Men snyggt blir det...
Å jag bara älskar mina nya garderober...
Bara att dra ut lådan och ha bra översikt över kläderna...
Det är så skönt...

Nu ikväll har vi haft ett par fågelskådare här som ska försöka fota vår uggla som bor här i träden...
Vi har hört ungarna nu i nån veckas tid ung, dom låter jaaa...
Fast dom är rätt söta också dom små dunbollarna...

Imorrn ska vi tapetsera färdigt och sätta dit lister...
Sen är det väl bara piffet kvar och att packa upp alla mina böcker i bokhyllorna m.m.

Tim åkte till Sonisphere idag på em för att jobba där i helgen...
Han ska riva scener m.m när festivalen är slut...
Kommer hem på söndag igen...

Mia har fått ont i halsen igen och går omkring här och "väser"...

Elin jobbar på med djuren på Gustafsviks camping och klipper gräs...

Så nu vet ni vad som händer och sker...

Ha´de//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-07-17 10:45:59

Jättegullig tapet! Och garderoberna är ju hur snygga som helst :-). Väntar med spänning på golvet ;-).

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-17 14:37:25

Hej på Dig igen....

Du glömde nämna Tradera-auktionerna... HiHiHi

Jag hittade allt lite servettauktioner när jag uppdaterademig på de sidorna...

Men åhh vad det blir snyggt i ert "nya" sovrum ;)

Jag har stickat färdigt den ena sockan, förutom avmaskningen på tårna, de väntar på besök från Nybble?!

Vi åker till Göteborg på måndag-tisdag, ha de gott!



Kram Ulrica

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela