Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Polly Jean...

Publicerad 2009-07-30 10:29:37 i sockklubb

....Har varit  färdiga och fotade en tid men inte blivit inlagda här...
Nu kommer dom iallafall...



Roligt och inte så svårt mönster...

Visst är det konstigt att tiden bara flyger iväg fast man egentligen inte gör nåt...
Jag tycker sommaren hittills bara har försvunnit...
Och inte tycker jag direkt att vi gjort nåt heller...
Fast tänker jag tillbaka så har vi faktiskt hunnit med en del, även att lata oss...:o)
Igår gick jag t ex igenom hela min servettsamling och rensade ut dom som jag har väldigt många av och dom som jag känner att jag absolut inte kommer att använda.
Dom kommer ut på tradera om ett par dagar...

Vi tog oss en tur till Skärmarboda häromdan...
Det är ett ställe som ligger mitt för Bergslagsporten  i Mogetorpsbacken, precis inna man kommer fram till avfarten till Nora...
Ett mysigt ställe med utmärkta vandringsleder...
Vi hade med oss Hundarna och Stina var inte så förtjust i att gå in under stenana...



Hon tyckte allt att det var lite läskigt...
Ester brydde sig inte alls, hon var i och badade i varenda pöl hon hittade och det fanns en del under stenarna och inne i grottorna...

Här är vårt lilla gäng som var med, utom jag då som var fotograf så klart...



Den tallen är bara en av många konstiga som finns där...

Just nu sitter jag och väntar på att min familj ska komma hem från Lisseberg...
Dom mellanlandade i Tidaholm hos Puttes syster så dom inte behövde åka hela sträckan på samma dag...
Så igår var dom på Lisseberg och idag väntas dom hem...
Jag har alltså varit själv hemma med hundarna ett par dagar vilka jag använt till att sticka...
Min spindelhalsduk blev färdig och ligger på blockning, bilder kommer...
och jag har snart gjort färdigt min tunika också...

Återkommer, förhoppningsvis lite snabbare än sist, men det är ju sommar och då ska man vara ute och inte sitta inne framför en dator om dt inte som idag regnar...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela