Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

vad händer...?

Publicerad 2009-07-19 13:54:04 i Allmänt

Jooo, här bakas dt bullar i regnet...



medans Putte-gubben städar...



Just här har han ställt undan dammsugarn och gett sig i kast med att damma av pianot...
Sen ska vi fika gott på nybakta bullar....

Jag lovade ju att visa vårt sovrumsgolv också...



Slitet och litet gammalt fast det är helt nytt...
Passar väl bra med nya tapeten, eller?
Igår tapetserade vi det sista och skar kanter och ställde bokhyllorna på plats, så nu börjar det bli klart...
Ska bara fixa gardiner+ nya rullgardiner dom gamla har gjort sitt...
Sen är det ju om jag ska ha sänghimmel igen eller inte...
Jag tycker ju att det är lite romantiskt och det ska det vara i ett sovrum enligt min mening...
Vi får se hur det blir...

Bullarna kallar...
Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-07-19 23:01:00

Sedär! Snyggt golv, och det passar ju jättebra ihop med tapeten :-D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela