Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Maskinstickning...

Publicerad 2009-06-11 19:50:30 i Allmänt

Detta blir bara en snabbis eftersom jag är såååååå trööööött....
Men åh, så lycklig också...
Jag har haft en toppendag i Sannahed idag...
Anmälde mig till workshop i maskinstickning, har ju velat prova på så länge....
Åh nu är jag helt såld på det...
Så roligt, och vilka möjligheter...
Jag kommer ju inte att sluta sticka vanligt, men det var himla skoj...

Här kommer en bild på dagens alster...



Från vänster: Tockstickning som inte gör sig på bild....o)
Randigt med lite special på dom vita ränderna som även ska sys ihop, visar den igen senare...
Och mönsterstickning med två färger...
Nu tänker jag överge er för idag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela