Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hej hopp...

Publicerad 2009-03-26 12:19:07 i fibro

...känner mig lite bättre idag, mest trött...
Tog en dag med goda vänner igår som muntrade upp mig...
Tack Ulrica och Anncie...
Annars rullar det på med badrum...



Golvet på övervåningen med golvvärme lagt och flytspackel på...



golvet nere, också med golvvärme och flytspackel på...
Idag skulle snickarn komma och fixa det sista vid duscharna och han sa att han trodde att alltihop skulle vara klart i nästa vecka ...
Det är det bästa jag hört på länge...
Sen ska allt damm bort...
mindre roligt...

På stickfronten så har sockorna från Sockamania blivit klara...



Dom är stickade i Harry Potters Dumbledore garn...
Ett jättehärligt garn att sticka i och färgerna är så milda och fina så det blir säkert mer sånt garn vad det lider...

Snart ska jag in till stan för att gå på fibroföreningens cafe´ så lite mat måste nog fixas före det...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-03-27 21:21:10

Visst är det kämpigt med alla förkylningar som härjar.. Skönt att du är på bättringsvägen.. det känns så för mej också. Härligt att renoveringen snart är klar, nu får ni varmt o skönt på golven.. Sockorna ser jättefina ut, härliga färger.

Ha en skön helg!..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela